Inloggen
Winkelmandje
NederlandsNederlands

Thule tassen en reizen

Thule tassen en reizen

Geplaatst op 19-1-2021 door Roland

INFORMATIE OVER THULE ® 

Thule®  bring your life, "Active Life, Simplified." De slogan legt de ambitie vast van hoe ze bij Thule producten ontwikkelen, zodat consumenten makkelijker een actief leven kunnen leiden en hoe ze bij Thule als werknemers hun een eigen leven willen leiden.

De geschiedenis

In 1942 werd de Thule Group opgericht door de familie Thulin. Erik Thulin, een echte liefhebber van het buitenleven, plaatste de naam Thule op een vistuig) die hij ontwierp en begon te verkopen aan de vissers in Scandinavië. Het duurde niet lang of hij voegde andere praktische producten toe aan het portfolio van het jonge bedrijf. De verkoop was groeiende op basis van simpele en kwalitatief hoogstaande producten. In de jaren zestig begon het bedrijf zich te concentreren op meer auto specifieke producten die het voor de mensen makkelijker zouden moeten maken om verschillende goederen mee te nemen tijdens het reizen. Een highlite was de eerste skibox die in 1962 werd geïntroduceerd. In de opvolgende jaren werden steeds meer nieuwe productcategorieën toegevoegd met de groei van nieuwe sporten en meer interesse voor het buitenleven. De familie Thulin verkocht het bedrijf in 1979 aan het toenmalige openbare bedrijf Eldon Group. Maar het ondernemerschap en de passie bleven behouden en de Thule Group is blijven groeien tot wereldmarktleider in een aantal productcategorieën, waaronder dakdragers, dakkoffers en fietsenrekken die op de auto’s gebruikt worden, cameratassen en multisport. De Thule Group is een Zweeds, sport- en outdoorbedrijf die de traditie van Thule Group voortzetten door slimme oplossingen, duurzame, veilige en gebruiksvriendelijk producten te ontwikkelen die een actief leven mogelijk maken, waar je ook ter wereld bent of wilt gaan.

Gedragregels en visie

Thule heeft een onschatbare reputatie die is gebouwd op een lange en succesvolle geschiedenis vanuit het mooie Zweden. Die reputatie is gebouwd op een sterk trackrecord in het leveren van producten van hoge kwaliteit die mensen in staat stellen te genieten van hun actieve leven, maar ook door hoe we op een verantwoorde manier handelen in relatie tot de wereld om ons heen. Men is verder proactief in haar inspanningen om elke negatieve impact op het milieu en de risico's voor de gezondheid en veiligheid van mensen te verminderen. Bij elk ontwikkel en productieproces zullen voorzorgsmaatregelen worden getroffen zodra er vermoeden bestaat dat een activiteit het milieu of de gezondheid van mensen kan schaden volgens de strikte richtlijnen vanuit Thule. Thule staat voor veiligheid en activiteit in de breedst zin van het woord en dat herkennen en onderschrijven wij vanuit Twinseasons. Bij Thule Group is men actief op verschillende markten over de hele wereld. Hoewel specifieke productcategorieën en geografische gebieden zich verschillend kunnen ontwikkelen is men van mening zodat de volgende fundamentele trends zullen bijdragen tot duurzame groei op lange termijn in markt voor het buitenleven:

·         Meer aandacht van de consument voor een duurzaam en actief buitenleven

·         Consumenten genieten van meerdere activiteiten

·         Consumenten zijn langer actief

·         Ouders willen blijven genieten van hun buiten-activiteiten, ook met kleine kinderen

·         Consumenten willen te allen tijde verbonden zijn en hun ervaringen delen

·         Consumenten zijn zich steeds meer bewust van welke merken en producten ze willen op basis van functionaliteit, duurzaamheid en veiligheid

Duurzaamheid

Thule wil bijdragen aan een meer duurzame wereld door innovatieve, hoogwaardige producten aan te bieden die mensen inspireren om een actief leven te leiden en die op verantwoorde wijze worden vervaardigd met zo min mogelijk impact op klimaat en milieu. Vanuit het perspectief van sociale, ecologische en financiële verantwoordelijkheid kunnen we bijdragen aan een duurzame en verantwoorde duurzame ontwikkeling. De gedragscode is gebaseerd op één van de kernwaarden van het bedrijf: gedeelde passie voor slimme oplossingen die een actief leven mogelijk maken voor iedereen op een verantwoorde wijze. De code biedt richtlijnen over hoe we ons moeten gedragen in relatie tot de natuur en onszelf als onderdeel van onze buitenactiviteiten. Het werk en de inzet op het gebied van duurzaamheid gaat verder dan de eigen deuren bij Thule en ze werken samen met een aantal organisaties die betrokken zijn bij duurzaamheid en initiatieven om milieukwesties in de juiste richting te beïnvloeden:

  • Bluesign®
  • Conservation Alliance
  • European Outdoor Conservation Association (EOCA)
  • Leave No Trace
  • Outdoor Foundation
  • UN Global Compact

 

Waar Thule producten kopen?

Wij van Twinseasons hebben ons laten overtuigen van de kwaliteit, duurzaamheid en functionaliteit van dit mooie merk uit Zweden, heb jij ook interesse in deze mooie producten? Wil jij ook lopen met een mooie rugzak naar je werk of tijdens je avontuur? Je kunt alle modellen van Thule makkelijk online bestellen bij Twinseasons. Binnen 1 tot 3 werkdagen heb jij je bestelling in huis. Heb je nog twijfels kom dan langs in onze winkel en wij adviseren je graag over de verschillenden producten van Thule. Heb je nog een vraag over één of meerdere producten? Neem dan vooral contact met ons op! Je kunt ons bereiken door te bellen naar (+31) 050 311 25 46 of door een e-mail te sturen naar info@twinseasons.nl

Zoek jij een duurzaam en veilig product van Thule? Van fietsendrager, lawine rugzak tot uiterst sterke fietstassen bij Twinseasons als official dealer van Thule zit je goed; Twinseasons voor de beste deals en beste service, daar begint elk avontuur!

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen